Ač měl koncert (15. 2.) Českého komorního orchestru na programu jen tři skladby, přinesl každému posluchači celou škálu hudebních vjemů. Mohli jsme vyslechnout premiéru díla soudobého německého skladatele Bernda Frankeho Petrel Seascapes , což byl pětidílný cyklus písní nevšedních slov a myšlenek, zhudebněn stejně nevšední řečí: sopranistka Julia Henning s mistrnou bravurou kadence, řeči, zvuků i kombinací toho všeho interpretovala cyklus s hlubokým zaujetím pro novodobou kompoziční techniku (na mnoha místech její part a projev intenzivně připomínal Pierota lunaire I. Stravinského!). Concertino pro klavírní trio a smyčcový orchestr Bohuslava Martinů v podání Tria ArteMiss také přineslo nevšední zážitek ze zvukového prolnutí „sólového“ tria a smyčcového orchestru, v obou případech zaníceně interpretovaného; členky ArteMiss opět nastínily svůj umělecký růst výrazových i hráčských kvalit a dirigent Andreas Sebastian Weiser , hostující dirigent ČKO , po brilantně interpretované skladbě svého vrstevníka a krajana vyklenul třídílné Concertino jak v ostrém martinůovském rytmu, tak v kontrastech vzájemně se prolínajícího zvuku tria a ansámblu. Uvedení melodramu Jiřího Antonína Bendy Ariadna na Naxu ve vynikajícím ztvárnění Jitky Molavcové , Alfréda Strejčka a Valérie Zawadské , bylo velmi poučné. Po sytosti romantických citů nám klasik Benda předkládá střídmé, přesto tak intenzivně účinné vylíčení konce příběhu Ariadny a Theséa, že vždy znovu stojí za konfrontaci tento sto padesát let starý hudebně dramatický výraz s dnešní dobou. Sólisté i orchestr pod vedením A. S. Weisera se svého úkolu zhostili úspěšně.