Kdybychom chtěli určit specifika interpretace Kapralova Quartetu, pak to určitě nebude fakt ženského obsazení. Výrazný profil primária Rity Čepurčenko , jež se stala první ženou – koncertní mistryní symfonického orchestru FOK, udává tón, uměleckou laťku i emocionální kvalitu celému souboru. Obklopena hráčkami stejných výrazových dispozic, což je nejlépe slyšitelné ve violoncellu sólisticky disponované Margit Klepáčové , vytvořila kvarteto, jehož charakter je v muzikantské jadrnosti, objevném výběru repertoáru a neutuchající chuti věnovat maximum sil stálému zdokonalování svých interpretačních schopností.
Na letošním Pražském jaru jsme mohli Kapralova Quartet slyšet na dvou koncertech při kompletním provedení kvartetního díla Alfreda Schnittkeho, v červnu soubor zakončuje festival Tanec Praha, v říjnu se s ním můžeme setkat v komorním cyklu FOK, a pak následují koncerty v různých evropských městech. V zahraničí nahrává pro FCE Lucemburg, u nás pro firmy Arcodiva a Music Vars.
Výběr z diskografie:
Empire Agency: 1996, Čajkovskij, Borodin (Venus Quartet)
ICN Polyart: 1999, Wolf, Dvořák, Brahms (Venus Quartet)
A-Tempo: 2001, „Four Letters“ Aleš Kudela
Music Vars: 2001, Dvořák, Smetana
FCE: 2001, Jiráčková, Bodorová, Kaprálová (live)