Není obvyklé psát o novoročních koncertech, protože bývají více populární, ale vystoupení deset let existujícího Moravského klavírního tria se sopranistkou Yvettou Tannenberger a tenoristou Richardem Samkem si zmínku zasluhuje. Skladby Mozarta, Pucciniho (ještě jako připomenutí nedávného 150. výročí narození), Bizeta, Verdiho, operetní melodie Kalmána a Lehára, písně Curtise, Capuy a Straussův valčík Na krásném modrém Dunaji – všechna tato hudba v nezvyklém komorním obsazení klavírního tria navodila dojem domácího muzicírování z doby předminulého století, v tomto případě samozřejmě na velmi profesionální úrovni. Houslista Jiří Jahoda se předvedl brilantními pasážemi, pianistka Jana Ryšánková měla obdivuhodně muzikální a citlivý doprovod, cellista Miroslav Zicha (jinak autor většiny úprav) vládl nesmírně kultivovaným tónem. Yvetta Tannenberger se rozezpívala a lépe jí padla hudba 19. století než úvodní Mozart, i kvůli většímu vibratu. Richard Samek představil svůj hlas v plné síle belcantovou technikou. Oba pěvci v áriích navíc naznačili i herecká gesta. Sál Besedního domu byl i v mrazivý novoroční podvečer zcela zaplněn publikem, spíše starším a z poloviny německy mluvícím, které využilo příjemného dřívějšího času konání koncertu.