Violoncellista Boris Pergamenschikow a bajanistka Elisabeth Moser mají pro detailní práci takového charakteru skvělé vybavení. Jejich sehranost a cit pro témbr hned na začátku Sieben Worte (pro sólové violoncello, bajan a smyčcový orchestr) pro posluchače dlouho maskují fakt, že jde o dva sólové nástroje a že jde vůbec o dva současně hrající hudebníky. Dalších podobných instrumentálních „zázraků“ jsme pak svědky po celou stopáž CD. Pergamenschikowův výkon v Deseti preludiích pro sólové violoncello je vynikající, ale pedagogický ráz této skladby nedovoluje totální ponor, jaký si na závěr CD může dovolit Moser v bajanovém De profundis (například repetované tóny!), základní repertoárové skladbě pro tento u nás nepříliš známý „tahací“ nástroj. Další skvělá trefa mnichovského kultovního vydavatelství.
Vydavatel: 2HP Production
Stopáž: 71:39
Nahráli: Elisabeth Moser – bajan, Boris Pergamenschikow – violoncello, Münchener Kammerphilharmonie, Christoph Poppen
Body: 6 z 6 – tip Harmonie